Strona główna o firmie jak zamawiać regulamin kontakt Zapytanie ofertowe

icar ramki do obrazów

Producent ramek drewnianych, aluminiowych i antyram


Zaloguj


ilość: 0 suma: 0 PLN


Minimalne zamówienie: 500 PLN netto



1. Właścicielem sklepu internetowego www.icar.pl jest firma ICAR z siedzibą w Krakowie,
ul. Gryczana 28.

2. Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej.

3. Sklep oferuje sprzedaż wyłącznie hurtową.

4. Klientami naszego sklepu mogą zostać osoby fizyczne lub prawne prowadzące działalność gospodarczą i posiadające numer NIP.

5. Minimalna kwota zamówienia wynosi 500 zł netto. Wyjątek stanowią zamówienia na kwotę

w przedziale 500-1000 zł netto, w których występują formaty od 40x40 do 70x100  - wtedy minimalna kwota zamówienia wynosi 1000 PLN netto.
6. Koszty transportu pokrywa firma Icar. 

7. Towar wysyłany jest wyspecjalizowanymi firmami spedycyjnymi: Raben, Siódemka.

8. Sklep Internetowy www.icar.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Polski i tylko na podstawie zamówień składanych w trybie udostępnionym w Sklepie Internetowym.

9. Sklep icar.pl udziela następujących rabatów:

wartość zamówienia:

850 PLN netto - 5%
1500 PLN netto - 10%
2500 PLN netto - 15%

Przy większych zamówieniach możliwość negocjacji cen.
Prosimy o kontakt pod nr. telefonu: 12 254 55 15.

10. Wszystkie wymiary (ram, ramek, antyram) są wymiarami wewnętrznymi.
11. Wszystkie ceny w sklepie są cenami netto. Obowiązująca stawka VAT - 23%.
12. Ceną przyjmowaną w rozliczeniu jest cena obowiązująca w chwili składania zamówienia na towar.
13. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania lub wycofywania towarów, przeprowadzaniu i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
14. Składając zamówienie klient potwierdza iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
15. Oferta produktów umieszczona na stronie sklepu internetowego ważna jest przez czas nieokreślony.





1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.icar.pl.
2. Aby złożyc zamówienie Klient musi aktywować swoje konto.
3. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu, kiedy zamówienie przejdzie w stan realizacji.
5. Do każdego zamówienia klient może wydrukować fakturę proforma.
6. Faktura VAT jest wystawiana dla każdego zamówienia.
7. Zamówienia można składać przez całą dobę.

 





1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Klient ma możliwość

do osobistego odebrania towaru w siedzibie firmy Icar po wcześniejszym ustaleniu terminu

z pracownikiem firmy.
2. Standardowy czas realizacji zamówienia to 3-10 dni. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji o czym każdorazowo klient zostanie poinformowany.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane przez firmę kurierską.





1. W momencie odbioru towaru w obecności kuriera Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny, który podpisuje przewoźnik. Jeżeli klient nie dokonał sprawdzenia przesyłki

w momencie odbioru przewoźnik ma obowiązek spisać taki protokół w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie w oparciu o ten dokument.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub ewentualne braki powinien skontaktować się do 10 dni z Działem Reklamacji pod nr te. 012 254 55 15, gdzie otrzyma instrukcje w sprawie dalszego postępowania.
3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

                                                                                                                     
Ta strona umieszcza w Twoim urządzeniu, a później wykorzystuje tzw. Cookies, aby zapewnić maksymalną wygodę jej użytkowników przy korzystaniu z naszego serwisu (m.in. zapamiętując preferencje i ustawienia na tej stronie, analizując statystykę Twojej aktywności na stronie, przeciwdziałając nadużyciom). Pozostawiając ustawienia przeglądarki w aktualnej konfiguracji, wyrażasz zgodę na ww. funkcjonowanie strony.